februari 12, 2009

Utmanad och med i tävling :)

Hos Pink Friday pågår just nu en tävling där man kan vinna de här jättefina bilder som hon har gjort. Och jag är förstås med och tävlar :)
Och så har jag blivit utmanad av Birgitta, att visa den sjätte bilden i min sjätte mapp, och sen utmana vidare.
Och det här är den..
Vy över Mellemarken, en plats ute i skogen nära mitt barndomshem. Jag och några vänner var där i somras, och den här bilden är från det tillfället. Mellemarken är en väldigt speciell plats. Kan inte riktigt förklara varför, man behöver nog vara där för att förstå. Det är nånting med atmosfären där liksom, det är lite magiskt bara, inte som andra platser :)
I skuggorna till höger syns läskiga ladan, och till vänster står fruktträden.

Jag utmanar min syster, mina vänner och alla andra som känner för det :)

Inga kommentarer: