juni 28, 2007

Klogg har en blogg

Så blev det till slut en blogg trots allt. En slags inredningsblogg, eller kanske snarare en slags inredningsblogg / pysselblogg / smyckesblogg.
Tänkte skriva om min älskade lägenhet, de 68 kvadratmetrarna som utgör större delen av mitt liv, och som får ta konsekvenserna av mitt stora inredningsintresse :)
Här bor jag, Mia, tillsammans med min lilla katt Shiro. Här pysslas det och inreds, med hård musik i bakgrunden och med omöjlig perfektion som vision, och här dricker man te och pratar mycket och tänker ännu mer. I min lägenhet stressar man inte, och man gör vad man kan för att vara lycklig.

3 kommentarer:

jessica sa...

Din lägenhet är en sådan man trivs i, tack vare dig! Du skulle kunna bo i vad som helst, och ändå lyckas göra det till ett hem, så som ett hem ska vara.

Anonym sa...

Vilken underbar start på en blogg! Ser redan fram emot nästa inlägg!/Hanna

Anonym sa...

Så fin bilden på dig och Shiro är, jag måste ha missat den förut! / Anna