februari 19, 2008

Keramikkursen

Jag har börjat på en väldigt trevlig liten keramikkurs som en bekant till mig håller i.
Igår var det gång nr 3, och hittills har jag lyckats vara ganska produktiv. Tycker jag iallafall.
Första gången gjorde jag muggen, andra gången gjorde jag ljuslyktan och den här tredje gången började jag på ännu en mugg, men misslyckades och istället blev det just ingenting. Eller jo, två små fat att lägga tebollar på :)

Ingenting av det jag har gjort är ännu glaserat eller bränt, så det kommer ju att se väldigt mycket vackrare ut så småningom :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka mysiga!! Det är ju sånthär du ska jobba med och bli bäst inom! Du är ju hur duktig som helst att hitta på underbara kreationer med en liten "twist"! You go girl!

Anonym sa...

du har din egna stil ! Det är bra! jättefina!
kram mamma

h sa...

Jag håller med Anneli! You've got a knack for this!Det är så underbart att se att du har en genomgående stil som till och med smittar av sig på lera! ^^ ses på lördag! kram!

Anna sa...

Hej! Jag skulle ju visa dig hur man gjordemed You tube :) När du hittat en film att klippa in så kolla till höger. Det står "about this video" och sedan lite längre ner "embed". Kopiera koden under embed och klistra in i ditt inlägg (ändra till html först) sen ska det vara fixat! Kramar