maj 27, 2009

Ovanpå linneskåpet

Jag har under många år haft ett rött parasoll i min ägo, ett sånt där av papper, ett gigantiskt drinkparaply liksom :) Jag köpte det på Myrorna för en femtilapp eller nåt. Det är lite trasigt, men det syns inte så mycket.
Jag har dock aldrig riktigt haft nånstans att visa upp det på ett bra sätt, så det har mest legat nerpackat under åren. Men nu har det fått en plats ovanför linneskåpet i sovrummet. Det passar ju bra nu när det har blivit lite mer röda saker därinne (det har alltid varit en liten touch av rött i sovrummet, men nu har även vissa röda saker från vardagsrummet flyttat in (såna som inte är kitschiga eller plastiga vill säga)).
Jag tycker det blev väldigt fint, och det är ännu finare i verkligheten :)
Parasollet tar upp det röda i domherren på fågelspegeln. Och ni kanske skymtar några fler fåglar däruppe på linneskåpet också, men dem talar vi om nån annan gång :)

1 kommentar:

Sanna sa...

Du har ett supervackert hem =) Gillar din personliga stil och alla mysiga detaljer!
Kraaaam
Sanna