juli 29, 2009

Mattorna är här!!!

De var dyra och var försenade nästan 3 månader. Men nu är de ÄNTLIGEN på plats och helt ofattbart vackra!
Det är 12 kvm vita "Las Vegas" från Golvabia, och jag hade nog inte kunnat hitta bättre mattor. De är ju så blanka och skinande och härliga, och lyser upp hela vardagsrummet, de reflekterar verkligen jättemycket ljus. Och de ser helt magiska ut, ibland nästan lite overkliga beroende på hur ljuset faller. Och man kan inte bli annat än helt lycklig av dem, hihi :) Och så är de de mjukaste mattorna jag någonsin upplevt, det finns ingenting bättre än att gå omkring barfota i dem, eller ligga på dem ;) Och de är tjocka, tunga och rejäla, och känns kvalitativa.

Jag känner mig helt besatt av dem just nu, de är så magiska och vackra och underbara och helt perfekta, jag kan inte få nog av dem :D Vardagsrummet är så otroligt fint nu!

1 kommentar:

Sanna sa...

Oj oj mattorna ser verkligen sådär härligt lyxiga ut! Kul att dom äntligen kommit =)
Kraaaam
Sanna