juli 07, 2009

Muffinformar

Jag fick ju lite tjusiga muffinformar när jag var med i swappen, och tänkte bara visa de andra fina muffinformarna jag har här hemma :)
Metallic-blåa och metallic-rosa
(och de rosa är små, men inte riktigt lika små som knäckformar)
(och de här metallic-färgade är mycket tjockare än vanliga muffinformar)
Svart med vita blommor..
..och en till mönstrad med blommor och grejer :)
Det var dock längesen jag bakade nu. Jag får perioder när jag bakar mycket, men som sagt, det var ett tag sen nu. Men jag gillar att baka, och älskar att äta kakor ;)
Drömmen vore väl att kunna baka
fina cupcakes, hihi

3 kommentarer:

Sanna sa...

Underbara formar, kul med lite finare varianter när man skall bjuda in till kalas och så =)
Kraaaaam
Sanna

Elin sa...

Med så där fina muffinsformar skulle till och med jag vilja baka =)

/Elin

Anonym sa...

häftiga alma<3