november 24, 2007

Snart är det Designmarknad!

Om en vecka, lördagen 1/12, är det Designmarknad på Café Deed som jag tycker att alla borde gå på! :)
På marknaden kommer ”lokala kreatörer och formgivare sälja och ställa ut egendesignade saker”, och det är det perfekta tillfället att hitta unika julklappar. Det kommer finnas smycken, inredningsdetaljer, kläder, virkade och stickade saker, och en massa annat smått och gott :)
Jag ska vara med och sälja, bl.a. smycken, hängen till exempelvis julgranen, cd-mosaik-askar, tvålar m.m.
Och som sagt, alla borde komma dit, och dessutom upplysa alla de känner om att de också borde komma dit :)
Designmarknaden äger rum 1/12 kl. 12-18 på Café Deed, Järnvägsgatan 8 (Folkets Hus), Örebro.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det 4 år sen idag? Jag förstår att du har mycket att tänka på. Du finns i mina tankar också. Kram mamma.

Anonym sa...

jag är så spänd på desjanmarknaden så att det är sjukt. Jag är I "avslutningsfasen" och har packat ned och gjort färdigt mina brocher och massproducerar väskor just nu :) jag hoppas att jag fårnågot sålt denhär gången i alla fall.