januari 13, 2008

Snyggaste tyget i köket

I julklapp önskade jag mig nya tyger till köket, och det fick jag också :) En del nya handdukar, och så nytt tyg till kökssoffan och -stolarna, och tyg till nya gardiner.
Gardinerna håller på att sys och har inte kommit upp än, men soffan och stolarna är omklädda med en riktigt grymt snyggt tyg i precis rätt färger, och det kommer att matcha gardinerna jättebra sen också förstås :)
Hela matplatsen riktigt sken upp efter ombytet, det förra tyget hade hunnit bli rätt slitet, och så var färgerna mycket dovare.
Jag är väldigt nöjd med resultatet! Och det ska bli så kul att se det sen när de nya gardinerna kommer upp, det blir en total makeover för hela köket :)
Om ett tag kommer soffan även fyllas med sköna kuddar med framstycken i samma tyg, och bakstycken i de enfärgade gardintygerna. Det kommer nog göra det hela ännu snyggare, och om inte annat så blir det iallafall bekvämare :)

Och när jag ser bilderna här igen, så måste jag ju bara säga att jag slutar aldrig slås av hur grymt snygg kökssoffa jag har! Jag är sååå förälskad i det där bakstycket! ;D
Kökssoffan är definitivt en av mina favoritmöbler :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Fint tyg må jag säga :)
Hoppas allt löste sig med spelet i helgen. Vi får ses snart! Kramar

Mia sa...

Hihi, tack :)
Ja, det löste sig, så nu kan det lilla livet bygga och inreda så det står härliga till :) Eller renovera, som hon själv uttrycker det :P
Ja, vi får ta en liten fika nån dag tycker jag.
Kram
/Mia