maj 15, 2009

Shiro i den lila ramen

Den lila ramen fick en plats på lila byrån i hallen, och i ramen blev det ett av mina favoritkort på Shiro som jag skrev ut på min fotoskrivare :)
Och så kan jag inte låta bli att lägga upp lite fler fina bilder på Shiro, fick
Frank ett helt inlägg så borde ju Shiro också få det, han har ju ändå en mycket speciell plats i mitt hjärta :)
Shiro är världens mysigaste katt, han blir 9 år i år, och det är inte mitt fel att han är överviktig, han var gravt överviktig när jag adopterade honom från katthemmet för typ 3 år sen. Han har bara ätit dietmat sen dess, men det verkar vara omöjligt att få ner honom under 8 kg.. Men det blir ju desto mer att älska istället ;)


Shiro och Frank har blivit väldigt bra kompisar, de gosar mycket med varandra, brottas och sover bredvid varandra, de är hur söta som helst :)

4 kommentarer:

Zizzie sa...

Desto mer att älska som sagt :)
Jag har också en tjockiskatt och två smalisar. Den runda går på smalmat men hon går ändå inte ner i vikt och eftersom hon verkar må bra ändå så får det vara så :)

Mia sa...

Nej, vad ska man göra liksom.. Man kan ju bara ge dem smalmat och hoppas på det bästa. Och så kan man ju också hoppas på att nya kattungen tvingar gamla tjockisen att röra på fläsket lite mer, inte bara ligga och sega hela dagarna ;)

Anonym sa...

han är så rolig /alma

Anonym sa...

Shiro är bara för söt<3 /Julia