maj 15, 2009

Röda Bordet goes white

Och i samma veva som vita bordet blev rosa, så blev röda bordet vitt :) Tänkte att det kunde vara fint att liksom föra vidare det vita från mina blivande mattor till andra delen av rummet.
Beslagen fick förstås vara kvar, och stolarna kommer förbli svarta.
Och i födelsedagspresent fick jag jättesnygga plast-spetsdukar i en helt perfekt gul nyans, och så har
en rosa och en svart ljuslykta tagit plats i mitten. Tycker alltihopa blev väldigt snyggt :) (och så älskar jag ju kontrasten som blir mellan de gula plastdukarna och den rosa blanka ljuslyktan ihop med den väldigt rustika, grova svarta ljuslyktan)

Jag har dock insett att det är väldigt svårt att sluta kalla bordet för "röda bordet", även om det numera är helt vitt. Så det är fortfarande Röda bordet, jag vet ju vad jag menar iallafall :P

2 kommentarer:

Sanna sa...

Bordet blev super nice och dina lampor över bordet gillar jag jättemycket! =)
Kraaaam
Sanna

Mia sa...

Tack så mycket :)