april 26, 2009

Lite Lagerhaus och lite Designmarknad

Har varit på Lagerhaus och kunde förstås inte låta bli att handla lite. Det blev en rosa hjärtformad skärbräda (för inse fakta, det är mycket roligare att hacka lök på ett rosa hjärta än en vit rektangel), och extremt snygga papptallrikar i metallic-cerise :) Kommer bli perfekt till min up-coming 24-årsfest. Och så blev det också en metallic-lila ram som ska stå i hallen med nåt fint foto i.
På Designmarknaden (ja, jag vet, dateringen av det här inlägget är helt fel), så köpte jag en oemotståndlig liten necessär från Josefin som jag antar är gjord av vaxduk. Så fina färger :)
Och självklart kunde jag inte låta bli att köpa några av Renés delikata tvålar som bara innehåller naturliga ingredienser och är härligt lätta och luktar underbart :)

2 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Jag tänkte på dig när jag såg den där lila ramen i affären. :-)

Mia sa...

Haha, ja, den är nog väldigt typiskt mig :-P