maj 25, 2009

Judiths peruk

Min halva skyltdocka Judith har äntligen fått en peruk! Jag beställde en från Buttericks, en rosa som dock var mycket mer chockrosa än jag trodde den skulle vara. Men jag blev rätt nöjd ändå, jag tycker hon passar bra i den, hon ser cool och punkig ut ;)
Att hitta en lämplig topp var ju inte heller det enklaste.. Men efter många timmars springande på stan hittade jag en perfekt på Cubus barnavdelning (stl 150, hon är verkligen modellsmal). Den var billig och färgerna var perfekta, och det är t.o.m en flamingo på den! :)
Judith har även flyttats tillbaka till
sin plats mellan sofforna, och är bland det första man ser när man kommer in i min lägenhet, vilket vissa besökare tycker är lite obehagligt ;)

2 kommentarer:

Sanna sa...

Judith blev supercool i denna outfit, vill oxå ha en skyltdocka men verkar inte som jag någonsin skall få tag i en..man e ju inte direkt rik tyvärr..suck..men men..
Ha en trevlig midsommar!
Kraaaam
Sanna

Mia sa...

Det är inte alltid man behöver vara rik, ibland räcker det med att ha väldigt väldigt väldigt mycket tur, Judith kostade 50 kr på auktion (och alla andra på auktionen skrattade åt mig när jag ropade in henne :)