december 06, 2007

Designmarknaden

I helgen var det ju som bekant Designmarknaden.
Jag sålde två halsband och en hel del tvålar. Det låter kanske inte så mycket, men jag är väldigt nöjd :)
Det blev en lång men väldigt trevlig dag på Café Deed, det var mycket liv och rörelse och väldigt trångt :)
Vi hade rekord i antal deltagare, och det var väldigt kul att träffa en massa andra pysselmänniskor och bli inspirerad och förstås handla lite :)

(Knäppa-jackan-paus på väg till Deed. Systrarna var med som bärhjälp och sällskap, och Judith (skyltdockan) var jag bara tvungen att släpa med för att visa upp och hänga smycken på :)
Min halva av mitt och Elins bord på marknaden. Halsband, armband, askar, tvålar och julgranshängen. Och Judith i svart linne och döskallesjal, heltjusigt :)
Bakom bordet syns Café Deeds kreativa rum fullt av garner och tyger, symaskin och en massa annat som står till allmänt förfogande.
Det var trångt men väldigt mysigt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill köpa några hängen till granen av dig, du kan väl ta med en del när du kommer.ses... Mamma