juni 15, 2008

Rockstar-Judith

Ända sen Judith flyttade in till vardagsrummet från hallen, så har jag ju tänkt att fixa en ny outfit åt henne, då den tidigare var anpassad till hallen. Men det har inte blivit av, och jag har inte haft några lämpliga kläder. Men så gick jag igenom min tyglåda förra helgen och hittade den här gamla t-shirten jag hade i början av gymnasiet (?), och har sparat förmodligen för att göra nåt med bokstäverna nån gång.
Den var lagom storlek för henne, och passar ju perfekt med färgerna i vardagsrummet :)
Hon har blivit flintis igen också, vilket gav henne en ganska tuff punkig look :P
De skelettiga sjöhäst-örhängena har dock fått hänga kvar, de passar ju fortfarande alldeles utmärkt.

2 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Tjo! Judith is back:D Härligt. Snygg hon var som flintis, hade vart bra om man passade i den frillan, lättskött! :D Supersnyggt du har det i ditt vardagsrum! Tack för dina rara ord, jag skickar dem tillbaka till dig:) Hoppas din helg varit bra!

Anonym sa...

Judit är grym! Passar så bra med skalligheten till den looken.Vilken underbar järnsäng du köpt! Jättefin är den och vilket pris sen. Ha det bra, kram Katta