mars 31, 2008

Nya kreationer

Om ca 6 veckor är det återigen dags för Designmarknaden på Café Deed, så det är mycket pga den som det produceras ovanligt mycket smycken här hemma nu.
Snart ska jag börja massproducera
cdmosaik-askar också, gjuta somriga tvålar m.m (kanske nån mer "ful"-bur? hm hm)

Och här kommer några fler smycken (jag gör ju mer än bara spiralmoln :)

Det här är nog favoriten hittills, jag är väldigt nöjd med det!
Det är lila, svart och silver, med glaspärlor och vaxad lintråd, och självklart en snygg metallstjärna också :P
Jag har ytterligare två såna där stora lila pärlor, i lite olika former bara, och ska nog göra samma sorts halsband av dem. Och det som blir snyggast kommer jag behålla själv ;)

Här är ett annat halsband, uppbyggt lite på samma sätt som ovanstående.
Kedjan är dock inte helt klar än, har inte bestämt mig för hur lång den ska vara.
Och så ett elastiskt armband som jag mest gjorde för att få lite omväxling från den mer "seriösa" grejerna :) Jag utgick (precis som med de ovanstående) från den stora pärlan, och hittade småpärlor i de färgerna.

Inga kommentarer: