maj 13, 2008

Visitkortet och Designmarknaden

Designmarknaden till ära skaffade jag mig snygga visitkort :) Jag har faktiskt ritat snirklarna och döskallen själv, och då jag i vanliga fall typ aldrig visar saker jag ritar (för jag är rätt dålig på det, och blir aldrig nöjd), så är det här visitkortet en ganska stor grej för mig :)
Och kortet blev så mycket Mia som det bara kan bli :P
Korten tryckte jag på
jobbet, det är vanliga vita plastkort (typ som kreditkort, bankkort, Ica-kort..) och i jämförelse med vanliga papp-visitkort så känns ju mina väldigt exklusiva, hihi ;)

Här är mitt bord på marknaden. Presentationen blir lite bättre för varje marknad, snart kommer det nästan att se lite proffsigt ut :P
Smyckena hänger på en slags gammal trävinda som i vanliga fall står ute på balkongen.
Väskorna i 70-talstygerna har min mamma sytt, de är grymt snygga :)
I andra änden av det lilla bordet var det cd-hörna.

2 kommentarer:

jessica sa...

Men så snyggt visitkortet blev! Inte för att jag för en sekund var orolig, men ändå :) Najs!

Rosa Hemmet sa...

Snyggt visitkort:) Hur gick försäljningen? Ha det fint!