maj 08, 2008

En dag kvar till marknaden

Nu är det bara fredagen kvar, sen är det dags för Designmarknaden. Det ska bli väldigt roligt, och den här gången hade jag mycket bättre flyt i produktionen, och har nog inte känt mig stressad en enda gång.

Jag är dock inte riktigt klar med allt än. Förutom att det ska tryckas visitkort imorgon, så ska ställningar och annat fixas med. Och så har jag en del halsbandslås att göra (det är ju rätt dumt att skjuta upp tråkigare saker till senare, det leder ju bara till att man sen måste göra jättemånga tråkiga saker i rad liksom..).
Och så ska jag färdigställa två halsband, som är kopior av mitt älskade
halsband med glesa spiraler. Jag har gjort alla delar, nu återstår bara lite hamrande och ihopsättande :)

Den här gången har jag satsat på flera exemplar av mina favoritmodeller.
Vilket har lett till en mindre armé av spiralmolnshalsband :)
Och en hel hög med cd-askar :P Självklart är det ju fler smycken också. Dels några av de som blev kvar från förra marknaden, och så några nya.
Bl.a. två kopior av mitt
svart-lila halsband, och så en hel drös med väldigt enkla elastiska armband, som jag kan sälja rätt billigt, och som är sjukt snygga (dessvärre syns inte de superläckra färgerna särskilt bra på den här bilden..)

Jag hade ju tänkt att göra tvålar också, som förra gången, men tyvärr hade Panduro-affären i stan tillfälligt slut på tvålmassa, så det blev inga.

2 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Himla fina saker du har knåpat ihop. Verkar som ett pilligt jobb men så fint när det är klart! Säljer du via bloggen också?
Kram Annika

Mia sa...

Blogg-shop är under konstruktion! :)