oktober 06, 2008

Designmarknadsinköp

Såhär såg mitt bord ut på Designmarknaden den här gången. Och jag matchade med min flamingoklänning :P

Ami (som går i min keramikgrupp) sålde helt underbara jättekitschiga kylskåpsmagneter som hon gjort, och jag köpte 3 stycken. Hade nog kunnat köpa 20 st till, men jag lyckades hejda mig :P Men det är väl inte helt omöjligt att det blir några fler nästa marknad ;)
Och så köpte jag supertjusiga liljekonvalj-doftande tvålar av Cattis som passar perfekt i mitt badrum.
Och Dennis (som går i min keramikgrupp ibland) hade gjort supergulliga voodoodockor :) Jag köpte två.. :P


Jag verkligen älskar Designmarknaderna på Café Deed. Det är alltid så god stämning, och alla som är med är så trevliga och inspirerande, och det är så kul att se alla saker som folk säljer. Och minst lika kul är det att shoppa där också :P
Dessutom har jag börjat sälja mer också, inte heller fel ;)

Missa inte nästa marknad 29 november!

Inga kommentarer: