oktober 29, 2008

Nu är det ordning och reda :)

Hihi, åh, jag älskar ordning och reda, och att sortera pärlor är (pinsamt nog) halva nöjet med smyckestillverkningen ;D
Köpte nyligen de två stora sorteringslådorna nedan, och blev ju då tvungen att helt organisera om pärlorna. En syssla som jag inte har något emot, även om det tar sin lilla tid, för det måste ju bli så bra som bara möjligt :) Men nu är det sååå fint!

Pärlorna förvaras på en stor metallbricka som är väldigt vackert ärgad.
Alla sorteringslådor (utom de rosa) kommer från Panduro, brukar köpa när de har extrapris :)

1 kommentar:

Rhodin sa...

Håller helt och hållet med dig, kan sätta mig i fåtöljen med inriktning att skapa men istället fastna i sorterandet av pärlor, kedjor och lås. Ibland organiserar jag om i pärlornas rike bara för att jag kan :o)Kram Terese