oktober 25, 2008

Skål med små utväxter

Ny keramikskapelse :) Var tänkt som mat/vattenskål till katten, men sen kunde jag inte hejda mig med de små utväxterna, och nu vet jag inte om den funkar så bra som det längre. Dels är jag rädd att katten kanske kan få en sån där i ögonen eller nåt, och dessutom är de ju ganska sköra och blir lite svårare att diska.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska ha den till längre.. Men fin blev den iallafall ;)
Ska förstås glaseras också. (och jag är äntligen igång med glaseringen av alla andra grejer jag gjort under kursens gång också, bättre sent än aldrig ;P

2 kommentarer:

SugarPuff sa...

Så häftig! Tänk o ha den som fruktskål eller nåt.. eller till och med salladsskål :D

/SP

camilla sa...

åh! vad fin. hade också velat hålla på med lera. blir aldrig av bara.. kramar!