september 30, 2008

Ett par armband

Ikväll har jag gjort ett röd-svart armband. Små spiraler av röd metalltråd, metallic-röda kantiga plastpärlor, och svart vaxad lintråd. Jag tycker det blev väldigt läckert :P
Det blev även ett svart-turkost armband som liksom är ganska långt så man får vira det två varv runt handleden :) Är väldigt nöjd med det också.
Metallic-turkosa plastpärlor med lite svarta pärlor på vaxad lintråd.
"Framsida":
"Baksida" med lås:
Till förra designmarknaden gjorde jag ett gäng
såna här armband i olika färger, men nu är bara de turkosa kvar, och de gör sig perfekt ihop med det nya armbandet :) (samma pärlor liksom ;)

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! Jag vet inte om det blir någon designmarknad för mig, med lite tur så :)

Visst är det gamla huset fint? Det är Sjötorps gamla skola och där vill jag bo när jag blir stor. Jag skulle förmoldigen inte ens måla om det för det är så fint ändå :)