november 17, 2008

Ett hårspänne och ett halsband

Blev väldigt nöjd med det här silverfärgade spiralmolnshårspännet som en god vän fick i 25-årspresent. Och hon verkade också nöjd :P

Och så har jag gjort en ny färgkombination på den här enklare halsbandsmodellen, guldig metalltråd och svarta pärlor.
Fick för ett tag sen en beställning på ett sånt här halsband i guld med röda pärlor, och insåg då att jag inte hade gjort nåt i guld tidigare, och att det blev väldigt fint. Så det fick bli ett till Designmarknaden också :)
(och det är förstås inte äkta guld eller nåt sånt, använder aldrig äkta metaller..)
Jag har haft en längre period då jag varit så sjukt trött på att göra lås av nån anledning, och därför slarvat lite och inte gjort jättefina lås, utan bara enklast möjliga. Den perioden har jag dock kommit ur nu, och nu tycker jag att det t.o.m. är kul att vara noggrann med låsen, och göra dem fina och robusta :)

Inga kommentarer: