november 25, 2008

Spiralkedjan

Till förra Designmarknaden så gjorde jag en sån här kedja av spiraler och ringöglor, och jag blev ju extremt nöjd med den, och hade ju nästan hoppats på att den inte skulle bli såld så jag hade kunnat behålla den själv ;) Men den blev ju såld bara minuter efter att jag lagt den på bordet.. :)

Hursomhelst, nu har jag gjort en till :D
Jag gjorde den till marknaden, och håller på med ännu en som jag nog kommer behålla själv, och som förmodligen då blir lite kortare.
Men åh vad jag gillar den här kedjan :) Otroligt enformig att tillverka dock, men det kan man stå ut med när det blir så här fint :P

5 kommentarer:

Anneli sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anneli sa...

Så! Nu har jag också gjort min del: http://thepigsonthewing.blogspot.com/2008/11/kort-uppdatering.html
:D

Anneli sa...

Och jag förstår absolut inte den grymt onödiga radbrytningen där... men, men... Jo, jag kan ju säga att det är min kommentar som är borttagen för att jag ville få bort det där, men det gick visst inte . :(

Anneli sa...

Förresten! Tacos på fredag? ;) Jag är grymt sugen!

Anonym sa...

får man lov att fråga vad för sorts metall du använder som är hård nog att göra kedjor av? de trådar jag har träffat på har alla varit så mjuka. skulle vilja hitta nåt bra att göra bindöglor av, eller vad det heter...