november 09, 2008

Projekt Hallen-makeover, del II

Jag började ju hall-makeovern med att sätta upp ett draperi för ett tag sen. Nästa steg blev att ta ner de stora vita metallstjärnorna som satt i en rad på väggen, och istället sätta upp dem på väggen bakom bänken, lite mer oregelbundet, vilket jag tyckte blev väldigt bra :)
Den stora vita runda golvlampan flyttade jag bort från bänken, till andra sidan draperiet, och för att få någon slags mysbelysning i den första halldelen så satte jag upp en ljusslinga över dörren. Ljusslingan satt tidigare i vardagsrummet, och är typ som små svarta rislampor med döskallar på :)

Hallen sedd genom draperiet :P

3 kommentarer:

Lisa sa...

Snyggt! Var har du hittat den ljusslingan? Missa inte tävlingen på min sida...

Anonym sa...

Hallen blev kanon! vad hände med utmaningen ? ;D

Rosa Hemmet sa...

Men tjoppla hej! Vilken superfin hall du har efter lite pysslande:) Kul att bara kunna flytta om det man redan har hemma och ändå få en sådan stor förvandling :)