juni 25, 2009

Det blivande pysselskåpet

Jag ropade in ett skåp på en Lauritz-auktion för en tid sen. Det ska bli mitt nya pysselskåp, de nuvarande svarta ska bort (kan ses på de två översta bilderna här). Det här är mer praktiskt, och det kommer se mindre rörigt ut när man kan förvara sakerna bakom stängda dörrar. Och så är det större. Mycket större. Jättestort faktiskt :) 180 cm högt, drygt 120 cm brett och hela 60 cm djupt.
Men just nu är det rätt fult. Så jag ska måla om det, det ska bli helt gult, hihi :P
(och där det är öppet i mitten sitter det i vanliga fall öppna hyllor, som jag tänker fylla med fina småsaker ;)

4 kommentarer:

Sanna sa...

Åhh ditt pysselskåp kommer bli kanonläckert det hör jag det =) hihi..
Kraaaaam
Sanna

Mia sa...

Ja, jag hoppas det iallafall ;)

Sanna sa...

Det blir det säkerligen, kanske du kan tapetsera lite där hyllorna skall vara oxå, ge skåpet det där lilla extra =)
Kraaaam
Sanna

Mia sa...

Ja, det vore nog nåt, är fint med tapetserade hyllor :)