juni 26, 2009

Det hysteriska parasollet

Min balkong har blivit med parasoll :) Det kommer från Rusta, och jag såg det redan förra sommaren och tyckte det var underbart hysteriskt och kitschigt, men kom mig aldrig för att köpa det, och när hösten kom ångrade jag mig bittert. Så när jag såg att de även sålde det den här sommaren så slog jag till direkt :P Det är "parasoll i rolig bastmodell" enligt Rusta själva och finns även i turkost, grönt och gult. Det var svårt att bestämma färg, men rosa är ju alltid rätt ;)
Det är kanske dock inte världens mest praktiska modell, den går inte att reglera alls, antingen är det uppfällt eller så är det nerfällt liksom, och jag kan väl lite sakna att det inte går att vinkla och så. Men jag kan stå ut med det när det är såhär snyggt ;) Dessutom var det väldigt billigt, och ja, man får väl vad man betalar för :)

3 kommentarer:

Sanna sa...

Jag har det gula, älsklingen köpte det åt mig förra året =)
Maria http://humlisbloggar.blogspot.com/
har redan lagt ut foton på sitt swappaket, skall vi göra det samma idag? =)
Kraaaam
Sanna

Mia sa...

Nej, vad kul! Vilket roligt sammanträffande :) Det gula är ju också himla fint.

Ja, jag såg att hon hade lagt ut det :) Fina saker var det också. Men jag hinner inte lägga ut det idag, men ska göra det imorgon.
Men lägg ut det idag om du vill :)

Sanna sa...

Mmm lite hawai kitsch typ, fick två rosa flamingos att sätta i rabatten samtidigt oxå =)
Mmm tror jag lägger ut min swapp idag jag så jag har något att blogga om idag =) hihi..
Kraaaam
Sanna