juni 30, 2009

Kedje-armband

Ny armbandsmodell :) Mycket enkel men mycket snygg (tycker jag ;)
Hade flera tjocka kedjor liggandes här hemma, och kedjor är ju snyggt, men tjocka kedjor blir lite för blingbling-iga som halsband, så då kändes det som om armband kunde vara en lämplig lösning.


Först en silverfärgad kedja..
..där jag blev lite kreativ med låskonstruktionen :)
(försöker även vara lite kreativ när det gäller "in action"-bilderna, hihi)

Svart och silvrig kedja.
Det blev två armband av den här kedjan, och det ena fick helt silvrig låskonstruktion..
..och den andra fick svart-silvrig :) Denna ska jag dock behålla själv, det var den första jag gjorde, och konstruktionen blev inte klockren. Men orka göra om alltihopa :P
Och så blev det ett par armband av en guldig kedja också. Men den fick inte nån sån där tjusig Mia-ig låskonstruktion ;) Mest för att jag inte hade nån metalltråd som passade bra i färgen..

8 kommentarer:

Anneli sa...

Vilka snygga armband! :D Jag vill ha ett! :D Kom just på att du ju har inhandlat en massa gula pärlor till mig... får checka in dom imorgon :D kram!

Zizzie sa...

Åh vad snyggt det var med stjärnorna vid låsen. En detalj som verkligen gjorde "det" :)

Sanna sa...

Härliga armband! =)

Anna sa...

Hej! Kom på att jag tog ditt visitkort på senaste design(våga vägra desajn)marknaden. Myyycket fina arband! Gillar de små stjärnorna :D Hoppas allt är bra!

Anna sa...

Mäh... min kommentar tycks inte vilja komma med. Försökte iaf säga att jag kom på att jag tog ditt visitkort förra designmarknaden, och tänkte att det var dags att kika in. Mycket fina armband! gillar de små stjärnorna! :D Hoppas allt är bra!

Finnpajsaren sa...

Det var otroligt snyggt!
Säljer du?
Kram.

Mia sa...

Tack allihopa :D

Ja, jag säljer (dock inte exakta kopior, just de här kedjorna är slut, men det kommer liknande :)
Ska ju nån gång lägga upp en bloggshop, får ta och styra upp det där nu när jag har semester o all tid i världen :)
De flesta kedjearmbanden kommer iallafall att kosta 50 kr.

Finnpajsaren sa...

Du får säga till för jag är intresserad. :-)