mars 17, 2009

Det var ju faktiskt rea..

Jag har egentligen totalt köpstopp när det gäller pärlor, för jag har typ redan en miljard pärlor här hemma, och just nu är ju dessutom smyckesproduktionen lite smådöd, så då går det ju inte ens åt några.
Men så var det värsta rean på
Panduro, och då är det ju svårt att låta bli.. Det är ju bra att passa på liksom, och nu fanns det många lite större glaspärlor som var jättebilliga, och som jag ju faktiskt kan komma att ha stor nytta av nån gång i framtiden :P
Kunde inte heller låta bli att beställa ett antal såna här spegelhängen, dubbelsidiga och ca 5 cm höga eller nåt. De kan jag säkert också komma att ha jättestor nytta av någon gång, ehe.. :P
Och vid ett helt annat tillfälle, när jag bara var tvungen att besöka Panduro för att köpa lack till spegeln, så "råkade" jag köpa en stor del av deras mattsvarta serie, jag hade suktat efter den så länge och kunde inte stå emot begäret :P
Det är kedjor, lås, ringöglor mm i mattsvart metall, så galet snyggt! Alldeles matt svart liksom *dregla*
Jag kommer dock med all sannolikhet att bara tillverka smycken till mig själv av de här, men än har jag inte bestämt mig vilka modeller det ska bli. Förmodligen inte särskilt mycket pärlor, utan kedjorna ska få tala för sig själva :P

Inga kommentarer: