mars 24, 2009

Shopping 1: Limegrönt

Den senaste tiden har jag shoppat en hel del.. ehehe... ;)
De kommande inläggen visar resultatet av denna shopping, som jag dock hoppas ska pågå ett tag till, för min lägenheten behöver nya grejer! :P
(och ni får ursäkta ketchupeffekten på inläggen, men jag lyckas bara inte vara regelbunden)

Pga det
pågående färgbytet i vardagsrummet så har de flesta av kökets rosa saker fått flytta till vardagsrummet istället. Jag ska förstås fortfarande ha rosa i köket också, men nu får turkost och limegrönt dominera ett tag, till förmån för vardagsrummet.
Så, det "rosa köksfönstret" är inte särskilt rosa längre. Just nu är det ingenting eftersom alla växter typ dött eller avlivats under vintern. Men jag tänkte förvandla det till det "limegröna köksfönstret", och har börjat köpa på mig växter och krukor i denna färg.

Inga kommentarer: