januari 29, 2009

En peruk var på besök

En ful (men verklighetstrogen) gråbrun peruk var på besök ett par dagar, och det var jättekul att se Judith med hår på huvudet, hon passar verkligen bra med hår :) Nu känner jag att jag verkligen måste fixa en peruk till henne, hon skulle kunna bli så himla snygg!
Men jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken frisyr.. Kort, långt eller mittimellan? Lugg eller inte? Rakt eller lockigt? Vilken färg??
Nån som har några förslag? :)
(kolla
Buttericks peruker, förmodligen beställer jag därifrån)

3 kommentarer:

Anneli sa...

Jag har tre förslag: Havanna, brun, nån Sassy, nån beautyperuk...

Anonym sa...

Vilken härlig blogg måste jag bara säga! Inspirerande!!!

Mia sa...

Tack Elin för din fina kommentar :)

Tack för tipsen Anneli :P
Men jag kan fortfarande inte bestämma mig..