januari 28, 2009

Julklappar från yngsta systern

Ni som följer den här bloggen vet väl vid det här laget att jag inte är världens bästa bloggerska direkt.. ehem.. Jag är fortfarande kvar vid julen, har ju inte visat mina julklappar än juh.. :S

Min yngsta syster är 10 år, och är världens sötaste, och tillverkar världens sötaste grejer :)
I julklapp fick jag dels den här gosedjursvarelsen som hon sytt i fleece ("du gillar ju såna där konstiga saker.."), med udda knappar som ansikte och några säkerhetsnålar som ger den en lite punkigare look :P
Den är typ världens finaste.

En blompinne i form av en röd cyklop ("för du gillar ju såna där konstiga saker.." hihi)
Och så hade hon även tillverkat skärbrädor till hela familjen. Hon är så himla duktig :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh! Vilka jättesöta saker. Du har en så himla fin blogg, Mia! Alltid lika roligt att läsa i den med massor av roliga bilder och inspiration ur din lägenhet.
Hoppas att du har det jättebra!

Kramar från Pernilla (Lindwall)