januari 28, 2009

Några julklappar

Jag fick som vanligt en massa braiga julklappar, bl.a. skrivare, ny dammsugare, våffeljärn m.m. Här är bilder på de mer inredningsrelaterade :)
Jag fick nya plastbunkar i färger som passar köket perfekt :)
Och 8 likadana temuggar från Indiska, jättefina. Med tanke på hur mycket te jag dricker så är det faktiskt ganska konstigt att jag har så väldigt få temuggar, och dessutom är alla (utom 2) udda. Så det känns fint att nu kunna servera vännerna te i muggar som hör ihop :P
Två underbart röda ljuslyktor, som typ ser ut som hallon. Passar perfekt i badrummet :)
Och så måste jag bara visa en bild på finaste julkortet som kom från familjen. Mamma älskar att sy, speciellt lappteknik, och i år sydde hon julkort i lappteknik, hur häftigt som helst :) (baksidan är förstås papper). Och tygerna är verkligen superfina.

Inga kommentarer: