januari 30, 2009

Lite nya detaljer i köket

Tänkte visa bilder från min pågående omflyttning av småsaker här hemma :) Bara små finjusteringar lite här och var bland dekorationerna i lägenheten liksom. Måste försöka få tag på fler småpryttlar, hehe, så jag kan byta lite, och inte bara byta plats på de redan existerande. För omväxling förnöjer ju. Ibland iallafall.
Börjar med att visa delar av köket :)
Det står en ny
"centerpiece" på matbordet: de blåa ananasarna och lite fina ljus på en gammal metallbricka, och förstås min egendesignade ljuslykta :P
Små makeovers i köksfönstrena också.. Är lite glest med växter för tillfället, men jag köper nytt lite längre fram i vår när det är lite ljusare och de har större chans att överleva :)
Jag älskar verkligen överdrivet frodiga fönster, överfulla med växter och fina saker. Jag är inte helt nöjd med hur de ser ut just nu.
(bilder på turkosa köksfönstret när det var lite frodigare finns här..)
(bilder på rosa kökfönstret när det var lite frodigare finns här..)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mia!
Helt plötsligt saknade jag ditt kök något oerhört mycket! Det har varit så många trevliga stunder där, bullbak och fikor m.m :)
Jag kommer till stan sista helgen i februari och skulle bara älska att få hälsa på lite grann då!

Många kramar från Anna