april 17, 2009

Shopping 4: Husgeråd

(Alla produkter i detta inlägg kommer från diverse loppisar i Örebro eller Norrköping)
Som jag har
nämnt tidigare så tycker jag att det helt klart finns leksaker med ett tydligt dekorativ värde :) Denna lilla röda kaffekopp i plast är definitivt en sådan.

En tandpetshållare i form av en voodoo-docka är något varje hem behöver :P
(här används fel typ av tandpetare, ska ju vara såna där helt runda som man har till mat, men i brist på annat bara för att illustrera ;)
Sockersöta små hjärtformade fat i pressglas (?), med samma hjärtkant runt som mina älsklingstallrikar jag köpte på auktion i somras. En lila glasskål perfekt till sallader och sådant :)
Och fler brickor.. så himla nödvändigt.. ;)
Den här plastbricka har en väldigt praktisk storlek, lite större än min frukostbricka bara.
Och så en liten sak i metall, med ett väldigt färgglatt och ganska flummigt motiv :P

Inga kommentarer: