april 28, 2009

Tre olika smycken

Jag har gjort några fler smycken.. Ett långt av svart vaxad lintråd och olika lila glaspärlor. Typ samma modell som de andra långa halsbanden jag gjort, jag är ganska enformig när det gäller längre halsband :P
Jag har även gjort ett halsband med de turkosa droppformade pärlorna, och gjort en kedja av silverfärgad metalltråd och turkosa och transparenta småpärlor.
(eller turkost..? Det kanske snarare är ljusblått? :) (och bilden blev väl i mörkaste laget..)
Ett armband har det också blivit.. :) Typ samma modell som ett armband jag gjort tidigare, jag gillar när det blir flera tunna rader. De stora lila pärlorna har en helt magisk lyster i vissa vinklar.

3 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Jättefint alltså. Man kanske kunde beställa nåt av dig..?

Mia sa...

Det kan man göra om man vill :)

Anonym sa...

du gör så fina saker /alma