juni 27, 2008

Bokhyllan

I och med att järnsängen och kugghjulsskåpet flyttade in i sovrummet, så tog jag även tag och möblerade om lite i bokhyllan, jag trivdes inte med hur den såg ut tidigare (se bild längst ner).
Jag vet inte om utomstående ser nån jättestor skillnad, men för mig är det en enorm skillnad, och jag älskar det verkligen som det blev nu :)
Jag flyttade även lite saker runt omkring bokhyllan, fåtöljen och fotpallen står där pedistalen stod förut (
och den står ju på balkongen nu), och där fåtöljen stod står numera klädhängaren (bilder på hur det såg ut förut finns här).
De gamla resväskorna ovanpå bokhyllan stod ovanpå linneskåpet förut, och där är det numera
helt tomt.
Och som sagt, jag har rensat ordentligt bland sakerna i bokhyllan, tagit bort det mesta och ställt dit nytt. Böckerna har också flyttats omkring så det inte ser lika rörigt ut längre.

Och nu ser det ut såhär i hyllorna:
(ni får ursäkta att bilderna är lite sneda och slarviga, men jag hade inte riktigt tid att vara noggrann :)

Och såhär såg bokhyllan ut tidigare:

Inga kommentarer: